146405
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111 137 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 184 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Advertising : A Very Short Introduction, 2010
Uwaga ogólna
Na okładce i stronie tytułowej: Original English language edition by Oxford University Press. Na książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 165-[167].
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja sfinansowana ze środków Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej