146405
Książka
W koszyku
(HR)
Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: - uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, - predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych, - rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, - modele treningu umiejętności społecznych, - coaching umiejętności interpersonalnych, - programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109 838 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41650 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia strona 191-201. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących się miękkimi szkoleniami.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej