147010
Książka
W koszyku
Głównym problemem badawczym, będącym przedmiotem niniejszej pracy, jest próba odpowiedzi na następujące pytanie: czy zachodzi i w jakim stopniu związek między niektórymi wybranymi aspektami środowiska rodzinnego badanych osób a sposobami nagradzania i karania w procesie wychowania dzieci w młodszym wieku szkolnym.
Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono nagrodę i karę jako metody wychowawcze w ujęciu teoretycznym. W rozdziale drugim ukazano rodzinę jako środowisko wychowawcze, a w trzecim składniki środowiska rodzinnego dziecka wobec rodzajów, zakresu i częstotliwości stosowania nagród i kar w wychowaniu. W rozdziale czwartym zajmujemy się zachowaniem dzieci w środowisku szkolnym i pozaszkolnym w stosunku do ich nagradzania i karania w środowisku domowym. Ponadto praca zawiera uogólnienia i wnioski, bibliografię i aneksy. [Autor]
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 91 651
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 91 650 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 609 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 213-221.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej