146873
Książka
W koszyku
W pierwszym rozdziale pracy przedstawiono określenia i definicje podstawowych teoretycznych pojęć związanych z omawianą problematyką: zdolności, uzdolnienia twórcze, uczeń zdolny. Analizując wyniki dotychczasowych badań podejmowanych nad niepowodzeniami szkolnymi uczniów zdolnych, w rozdziale drugim scharakteryzowany został problem Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć, a następnie ogólne założenia dotyczące jego terapii. Rozdział trzeci poświęcony jest przyjętych w pracy założeń metodologicznych, dotyczących podejmowanych badań. W kolejnych rozdziałach - czwartym, piątym i szóstym, zamieszczone zostały wyniki badań jakościowych i ilościowych dotyczących zjawiska SNO. Całość zakończona jest krótkim podsumowaniem i dyskusją wynikającą z przeprowadzonych analiz.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 90 801 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 685, 25 686 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 606 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 165-[173].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej