146405
Książka
W koszyku
W ostatnich latach zarówno w literaturze, jak i w działaniach praktyków poszukujących nowych rozwiązań w zakresie edukacji wczesnoszkolnej coraz częściej i z coraz większą intensywnością pojawiają się koncepcje nauczania integralnego. Czy jest to nowa moda, nowy styl, jeszcze jeden sposób na zademonstrowanie swego oporu przeciwko dotychczasowej szkole? Gdyby się nawet okazało, że na te pytania trzeba odpowiedzieć twierdząco, to mimo wszystko warto jest poddać szczegółowej analizie te poszukiwania.
W publikacji znajdziemy następujące rozdziały: "Idee i założenia koncepcji nauczania integralnego w klasach I-III"; "Istota integracji w edukacji wczesnoszkolnej"; "Zabawa twórcza jako jedna z form nauczania integralnego"; "Ośrodki tematyczne w nauczaniu początkowym"; "Świat wokół nas - międzyprzedmiotowe ujęcie bloku tematycznego w klasie III szkoły podstawowej"; "Plastyka w środowisku przyrodniczym"; "Improwizacje, gry dramatyczne metodą rozwijania twórczej aktywności muzycznej"; "Moja integralna jednostka tematyczna"; "Integracja w nauczaniu początkowym matematyki". Są w niej również gotowe scenariusze zajęć - co ważne - sprawdzone w praktyce nauczycielskiej.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 83 890 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23 219 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 469 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej