146405
Książka
W koszyku
W książce omówiono dotychczasowy dorobek teoretyczny i badawczy w dziedzinie edukacji dorosłych na tle wyzwań współczesnej edukacji. Przedstawiono podstawy psychologiczne rozwoju dorosłych i ich aktywność edukacyjną w różnych kręgach społecznych. Ukazano andragogikę w kontekście innych nauk z nią współdziałających oraz jej metodologiczne dylematy rozwoju. Przekazano wiedzę niezbędną do działań na rzecz lepszego funkcjonowania systemu oświaty dorosłych i do pełniejszego zrozumienia rzeczywistości edukacyjnej dorosłych.
Książka jest podręcznikiem akademickim dla studentów wydziałów pedagogicznych, może być przewodnikiem pomocnym pracownikom naukowym i nauczycielom oświaty dorosłych.
Status dostępności:
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 582 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36025, 36208 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 577, 36 686 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 31 578 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Książka jest kontynuacją podręcznika pt. Wprowadzenie do pedagogiki dorosłych.
Uwaga dotycząca bibliografii
Literatura zalecana przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki dla studentów wydziałów pedagogicznych.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks nazwisk na stronach 431-437.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej