147010
Książka
W koszyku
Nieliczne przykłady eksploracji badawczych nad aktywnością językową uczniów w wieku wczesnoszkolnym, reprezentujące podejście funkcjonalno-pragmatyczne, nie wypełniają luki w stanie wiedzy nad uwarunkowaniami rozwojowymi i edukacyjnymi kompetencji komunikacyjnej dzieci na poziomie nauczania początkowego. Badania prezentowane w tej książce stanowią próbę jej uzupełnienia. W sferze podstawowych zainteresowań autorki znalazło się zagadnienie opisu kompetencji komunikacyjnych uczniów klas trzecich oraz ustalenie czynników związanych ze szkołą i lekcją w szczególności, a pozostających w związku z tą kompetencją. Tak sformułowany problem ma duże znaczenie dla praktyki pedagogicznej ze względu na społeczną konieczność kształcenia języja dziecka nie tylko w wąskim aspekcie sprawności lingwistycznych, lecz także w szerszym, obejmującym kształcenie umiejętności komunikacyjnych. [Ze Wstępu]
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 637 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 91 636 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 639 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 158-165.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowano ze środków programu Tempus "Duet".
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej