146405
Książka
W koszyku
Edukacja wielokulturowa czy międzykulturowa? To pytanie, nad którym zastanawialiśmy się podczas tworzenia tego poradnika. W różnych publikacjach poświęconych zagadnieniom związanym z nauczaniem o tolerancji, upowszechnianiem postaw poszanowania praw człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem praw mniejszości, zajmujących się przeciwdziałaniem uprzedzeniom, ksenofobii i rasizmowi, używa się zamiennie tych terminów. (...)
Nasza publikacja to propozycja dla nauczycieli różnorodnych przedmiotów, uczących w różnych typach szkół — od podstawowej do ponadgimnazjalnej. Wychodzimy bowiem z założenia, że materiał przekazywany przez nauczycieli na różnych etapach edukacyjnych, choć mniej lub bardziej rozszerzony, koncentruje się wokół podobnych zagadnień, inny jest tylko sposób ich realizacji. Zbiór scenariuszy lekcji opracowanych przez nauczycieli praktyków ma stanowić źródło pomysłów — z każdej zaproponowanej w publikacji lekcji można wybrać do realizacji tylko fragment, wykorzystać tylko niektóre sugestie, uwzględniając warunki środowiskowe, poziom klasy, dostępność środków dydaktycznych. [fragment Wstępu].
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 94 347 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 695 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 339-340.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej