147087
Książka
W koszyku
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: • po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? • jakie cechy powinien mieć przyjaciel? • jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? • jak postępować w sytuacjach problemowych? • jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: • przyjaźń – koleżeństwo – znajomość; • sposoby znajdowania przyjaciół; • przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów; • przeszkody w nawiązywaniu znajomości; • sposoby rozwiązywania konfliktów; • cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: • kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji; • ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Poznaję emocje i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.
Status dostępności:
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 891 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Książka z naklejkami. 8-15 lat. Kolekcja z relacjami za pan brat.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla dzieci i młodzieży 8-15 lat.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej