146405
Książka
W koszyku
Zamieszczone w publikacji teksty, których autorami są przedstawiciele świata nauki, edukacji, polityki, organizacji pozarządowych oraz praktycy, wśród których znajdują się kierownicy wielu placówek i instytucji oświatowych, nauczyciele, rodzice absolwentów ALA i sami absolwenci, służyć mają zaprezentowaniu i przybliżeniu polskiemu czytelnikowi skutecznej metody pracy indywidualnej z uczniem, jaką jest tutoring. Teksty stanowią efekt wspólnego spotkania się osób z wielu środowisk zaangażowanych w inicjowanie zmiany edukacyjnej, która polega na wzmocnieniu osobowego wymiaru edukacji i poszukiwaniu nowej roli nauczyciela odwołującej się do często zapomnianej w polskiej edukacji relacji mistrz – uczeń. Przedstawione w niniejszej publikacji teksty traktujemy zarówno jako zaproszenie do dyskusji nad sposobem wprowadzenia tutoringu do polskiej szkoły, jak i nad przyszłością edukacji w ogóle. Zmiany, jakie współcześnie obserwujemy pozwalają sądzić, że bardzo szybko zbliża się do końca społeczna misja szkoły w jej obecnym – masowym – kształcie.
Status dostępności:
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 801 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Notki o autorach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej