146405
Książka
W koszyku
Od wielu lat rosną wymagania dotyczące szkoły: zakresu zdobywanej wiedzy, przygotowania do przyszłego życia zawodowego, ale również panującego w niej ogólnego poziomu kultury i wychowania. Aby współczesna szkoła mogła spełnić te wymagania, musi się zmieniać, stawać się miejscem, gdzie młodzi ludzie dobrze się czują, pomagają sobie wzajemnie oraz darzą szacunkiem i zaufaniem nauczycieli. Zależy to w dużym stopniu od nauczyciela i wychowawcy, który powinien budować dobrą atmosferę współpracy z wychowankami i tworzyć jak najlepszy klimat w klasie i szkole. Sposoby osiągnięcia tej optymalnej atmosfery nauczania są tematem rozważań profesora wyższej uczelni.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96 411 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 054, 36 804 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 121-123.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Celem pracy jest zwrócenie uwagi nauczycieli na wpływ, jaki mają na samopoczucie uczniów w klasie oraz na ich chęć do nauki. Autor omówił m.in. typy klimatu szkoły oraz dokonał ich oceny, klimat społeczny, a także klimat moralny. Przedstawił metody badania klimatu szkoły i klasy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej