146405
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce przedstawiono koncepcje zaburzenia uczenia się, wynikające z odchyleń w funkcjonowaniu mózgu, wpływające na dokonania szkolne. Opisano funkcje rozwojowe, takie jak: uwaga, język i pamięć, pokazując, w jaki sposób odchylenia wpływają na powstanie poszczególnych zaburzeń. Omówiono cztery podstawowe umiejętności: czytanie, ortografię, pisanie i matematykę oraz związane z nimi dysfunkcje. Podano przykładowy zestaw działań, które uczeń może podjąć, aby zmniejszyć skutki niepowodzeń w nauce.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93 890 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 470 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W prezentowanej książce przedstawiono koncepcje zaburzenia uczenia się, wynikające z odchyleń w funkcjonowaniu mózgu, wpływające na dokonania szkolne. Opisano funkcje rozwojowe, takie jak: uwaga, język i pamięć, pokazując, w jaki sposób odchylenia wpływają na powstanie poszczególnych zaburzeń. Omówiono cztery podstawowe umiejętności: czytanie, ortografię, pisanie i matematykę oraz związane z nimi dysfunkcje. Podano przykładowy zestaw działań, które uczeń może podjąć, aby zmniejszyć skutki niepowodzeń w nauce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej