146405
Książka
W koszyku
Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała równieź koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć się matematyki.
Dzieci z trudnościami, o których mowa w tej książce, znajdują sie niemal w każdej klasie, w każdej szkole w Polsce, toteż książka ta powinna być dostępna dla każdego nauczyciela, nie tylko dla terapeuty. Informacje w niej zawarte powinny być upowszechniane i mieć wpływ na bieżącą praktykę szkolną.
Status dostępności:
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23 644 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 484, 36 485 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 283-[292].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli, studentów kierunków nauczycielskich, pracowników poradni psychologicznych i pedagogicznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej