á
â
ă
ä
ç
č
ď
đ
é
ë
ě
í
î
ľ
ĺ
ň
ô
ő
ö
ŕ
ř
ş
š
ţ
ť
ů
ú
ű
ü
ý
ž
®
€
ß
Á
Â
Ă
Ä
Ç
Č
Ď
Đ
É
Ë
Ě
Í
Î
Ľ
Ĺ
Ň
Ô
Ő
Ö
Ŕ
Ř
Ş
Š
Ţ
Ť
Ů
Ú
Ű
Ü
Ý
Ž
©
§
µ
Jeśli jednak zdecydujesz się przebrnąć przez warstwę leksykalną, (...) czekają na ciebie prawdziwe perełki, intrygujące spostrzeżenia autora oraz bogaty materiał do przemyśleń. Mnie osobiście najbardziej zaintrygowało wyjaśnianie przejścia cywilizacyjnego z "wszystko jest na przedaż" do "marka sprzedaje (prawie) wszystko - w tym status społeczny". Łatwiej mi teraz zrozumieć tych Japończyków, którzy skłonni są nawet głodować po to, żeby nabyć jakiś markowy gadżet.
Wartościowa książka, ale dałam tylko 3 gwiazdki, 2 odjęłam za brak "fair play" - nie lubię wprowadzania w błąd potencjalnego czytelnika przez opisy z okładki