147010
Książka
W koszyku
Książka niniejsza jest próbą szerszego spojrzenia na proces twórczego kształcenia wypowiedzi uczniów klas I - III, istotę i charakterystyczne cechy twórczości oraz jej werbalne wytwory na szczeblu początkowego kształcenia. Obejmuje także prezentację najważniejszych form stylistycznych: opowiadania, opisu, sprawozdania, listu oraz przykłady wypowiedzi uczniów. W miarę szeroko ukazana została także problematyka swobodnych tekstów na tle całokształtu koncepcji pedagogicznej C. Freineta, którą uznano wraz z innymi aktywizującymi formami i metodami nauczania za sprzyjające szybszemu kształceniu i doskonaleniu języka uczniów.
Książka adresowana jest przede wszystkim do młodych nauczycieli pedagogiki wczesnoszkolnej. Jej odbiorcami mogą być również studenci tej dyscypliny wiedzy oraz wszyscy zainteresowani problematyką twórczego kształcenia języka uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. Dla nauczycieli z dłuższym stażem pracy może stanowić pomoc i propozycję bardziej efektywnego i twórczego nauczania.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00001868, 00000877 (2 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23 329, 23 414 (2 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32161, 32463 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 505 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 162-163
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Książka, adresowana do nauczycieli, jest próbą szerszego spojrzenia na proces twórczego kształcenia wypowiedzi uczniów klas I-III, istotę i charakterystyczne cechy twórczości oraz jej werbalne wytwory. Obejmuje też prezentację najważniejszych form stylistycznych: opowiadania, opisu, sprawozdania, listu oraz przykłady wypowiedzi uczniów. Dość szeroko ukazana została metoda swobodnych tekstów na tle koncepcji C. Freineta, sprzyjająca szybszemu doskonaleniu języka uczniów. Rozprawa, obok części teoretycznej, zawiera część eksperymentalną poświęconą badaniom nad kształceniem dłuższych wypowiedzi uczniów. W ostatnim rozdz. - propozycje rozwiązań metodycznych (konspekty dla kl.III).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej