146961
Gra planszowa
W koszyku
Trekking przez historię / projekt gry Charlie Bink ; ilustracje Eric Hibbeler ; tłumaczenie Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (108 kart historii, 12 kart przodków, plansza zegara, neoprenowa plansza główna, 4 zegarki kieszonkowe, 4 znaczki punktacji, 84 żetony doświadczeń, 20 kryształów czasu, 4 zbiorniki na kryształy, 24 plany podróży, 4 karty pomocy, indeks dat, 24 karty zakrzywienia czasoprzestrzeni, 4 znaczniki zakrzywienia czasoprzestrzeni, instrukcja "Zakrzywienia czasoprzestrzeni", plany podróży do trybu solo, instrukcja trybu solo : karton, tektura kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja 8 stron. : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Witajcie w biurze podróży Wayback Tours! Za chwilę wyruszycie na trzydniową wycieczkę po historii. W wehikule czasu odwiedzicie miejsca odległe o tysiące lat i na własne oczy zobaczycie najważniejsze wydarzenia z przeszłości. Trzymajcie się planu i starajcie się podróżować zgodnie z chronologią, a wyprawa z pewnością Was nie zawiedzie! Trekking przez historię to strategiczna gra dla całej rodziny, która zabiera uczestników w wyjątkową podróż po najważniejszych wydarzeniach w dziejach. Podczas rozgrywki będziemy dobierali specjalne karty historii, starając się zachować odpowiednią kolejność, by zdobyć jak najwięcej punktów. Zmienne układy elementów i indywidualne plansze celów sprawiają, że gra jest niezwykle wciągająca nawet po kilku rozegranych partiach, a klimatyczne ilustracje i opisy wydarzeń historycznych nadają jej edukacyjnego charakteru. Rozgrywka w Trekking przez historię składa się z 3 rund, które odpowiadają poszczególnym etapom Waszej wycieczki. Każdego dnia spędzicie różną liczbę godzin, uczestnicząc w ważnych wydarzeniach historycznych. To od Was zależy, w jaki okres w dziejach się udacie, jednak warto zachować chronologię odwiedzanych wydarzeń, by zdobywać jak najwięcej punktów. Na planszy czekają na Was karty wydarzeń, do których możecie się przenieść. W grze walutą jest czas zaznaczany na specjalnym zegarze, a koszt karty jest zależny od jej położenia. Jeśli wyjątkowo zależy nam na którejś z nich, możemy przesunąć się dalej na planszy zegara, jednak warto pamiętać, że ma ona ważną funkcję wyznacza kolejność, w jakiej rozgrywamy swoje tury. W tej grze nie działamy jedno po drugim; aktywnym graczem jest ten, kto jest najbardziej z tyłu na planszy zegara. Pozornie niezwykle opłacalny ruch może się okazać mniej atrakcyjny, gdy weźmiemy pod uwagę, że dzięki nam przeciwnicy będą mogli rozegrać po dwie rundy zanim nas dogonią. Pozyskane karty historii zapewniają nam żetony doświadczeń, które służą do realizowania indywidualnych celów. Każdy z graczy dysponuje własnym planem podróży, który wymaga innej kombinacji żetonów. Realizowanie tych celów pozwala na zdobywanie cennych punktów. Otrzymujemy je również za odbyte wędrówki, czyli zestawy zebranych kart historii, które tworzą nieprzerwany ciąg chronologicznych wydarzeń. Im więcej kart uda nam się zebrać, tym więcej punktów otrzymamy.
Status dostępności:
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GR 121 (1 egz.)
(dostępność ok. 19.11.2024)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek graczy 10+, liczba graczy 1-4, czas 30-60 minut.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej