146973
Książka
W koszyku
Ćwiczymy percepcję i pamięć słuchową. Cz. 1, Słuch awerbalny / Jolanta Falana-Kozłowska ; ilustracje Artur Nowicki. - Wydanie II poprawione. - Radomsko ; Strzałków : P.W.D. "APEX", © 2020. - 8 stron : ilustracje ; 26 cm.
Program ćwiczeń percepcji i pamięci słuchowej adresowany jest do dzieci od 2 roku życia, u których występują problemy z mówieniem oraz dzieci ryzyka okołoporodowego zagrożonych dysleksją. Program ten może zostać wykorzystany również do ogólnej stymulacji rozwojowej dziecka. Celem opracowania powyższego bloku jest zebranie dostępnych materiałów i ćwiczeń w formę uporządkowaną i gotową do pracy terapeutycznej od ćwiczeń najłatwiejszych do najtrudniejszych. Percepcja słuchowa to zdolność do rozpoznawania i rozróżniania bodźców słuchowych, a także do ich interpretowania przez odniesienie do poprzednich doświadczeń. W zakresie percepcji słuchowej wyróżniamy umiejętność różnicowania bodźców awerbalnych i werbalnych. Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię. Ćwiczenia słuchu awerbalnego są niezbędne dla dzieci małych (już od 2 roku życia), u których występuje opóźniony rozwój mowy, dzieci głuchych (aparatowanych) bądź niedosłyszących, dzieci starszych z bardzo poważnymi wadami wymowy, zaburzeniami słuchu fonematycznego oraz dzieci upośledzonych umysłowo.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 11 701 (1 egz.)
Strefa uwag:
Słuch awerbalny
Uwaga ogólna
Na stronie tutułowej: skład Plastikon.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 7.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Ćwiczenia dla dzieci w wieku 2-5 lat.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej