147058
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia – nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111 521 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 08.01.2025)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 270 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Sensory integration and learning disorders, 1972
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 355-376. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej