146973
Gra planszowa
W koszyku
PixBlocks : graj, baw się, programuj! / autor: Krzysztof Krzywdziński, projekt okładki: Gerard Lepianka. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 gra (64 karty, 4 drewniane króliki, 80 żetonów, dwustronna plansza) : karton, drewno, tektura, kolor; w pudełku 26x26x8 cm + instrucja (16 stron : ilustracje ; 15 cm).
Gra służy rozwojowi wyobraźni programistycznej. Rozwiązując zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszającego się królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania mają różny poziom trudności.
Status dostępności:
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 387 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Czas gry: 15-30 minut.
Liczba graczy: 1-4
Wiek graczy: 7+
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej