146415
Gra planszowa
W koszyku
Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się : Su-do-ku, me-mo, tu-pu-tu sylabowe /Agnieszka Bala. - Kraków : Arson, [2011] - 1 gra (26 plansz tekturowych formatu A5, 212 elementów dwustronnie zadrukowanych) : karton, tektura ; w pudełku 4x24x35 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego. Zadania usprawniają procesy myślowe, rozwijają podstawowe funkcje umysłowe, rozwijają lewopółkulowe poznawcze umiejętności oparte na strategiach symultanicznych (prawopółkulowych) i sekwencyjnych (lewopółkulowych). Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
Status dostępności:
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 009 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: instrukcję, 26 planszy, 216 kartoników (212 z rysunkami, 4 puste)
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Gra 3 w 1.Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej