146405
Książka
W koszyku
Podręcznik opisuje teorię i praktykę oświaty dorosłych w różnych krajach świata, ze szczególnym uwzględnieniem państw Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Jego podstawowym celem jest przybliżenie studentom pedagogiki - zarówno w uniwersytetach, jak i w wyższych szkołach pedagogicznych - wiedzy o andragogice, jaka jest znana i uznawana w krajach zachodnich. Ograniczona została w tym studium wiedza o pedagogice dorosłych w Polsce i innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Gdyby pomieścić te dwa zakresy wiedzy, praca ta byłaby zbyt obszerna.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów. W pierwszym przedstawione zostały podstawowe terminy i konceptualizacje; w drugim - teoretyczno-metodologiczne założenia andragogiki; w trzecim - badania andragogiczne; w czwartym - swoiste uwarunkowania rozwoju oświaty dorosłych; w piątym - wybrane problemy dydaktyki dorosłych; w szóstym - infrastruktura oświaty dorosłych oraz w załączniku - sugestie i rady dla korzystających z podręcznika.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 369 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 939 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36163, 36003 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 596 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 261-280.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej