147029
Książka
W koszyku
Przyjmując filozofię systemu oceniania za prof. dr hab. A. Brzezińską, zespół autorski książki proponuje ocenę - jako opisywanie, informowanie o postępach ucznia w nauce i jego wzrastaniu w rozwoju. Przyjmuje zatem pojęcie "oceny opisowej", w której wyróżniono trzy funkcje: informacyjną (co dziecku udało się poznać, zrozumieć, opanować, nauczyć; jakie dziecko zdobyło umiejętności; co już potrafi, jak kontroluje to, co robi; jaki był wkład pracy i jaki jest obecnie; na co zasługuje?); korekcyjną (co już ma opanowane, co już robi dobrze, nad czym musi popracować; co powinno zmienić, czego zaniechać?) i motywacyjną (zachęca do podejmowania dalszego wysiłku, stwarza nadzieję na osiągnięcie sukcesu, dodaje wiary w możliwości dziecka, wzmacnia je, budzi zaufanie do zdobywania wiedzy, wskazuje na możliwości dokonania zmian w postępowaniu dziecka).
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00001563, 00001562 (2 egz.)
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 86 908 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33178 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 545 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Publikacja adresowana jest do czynnych nauczycieli oraz kandydatów do zawodu nauczycielskiego z myślą, aby zechcieli spojrzeć na ucznia życzliwie, sprawiedliwie i obiektywniw w zakresie stosowania oceny opisowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej