147087
Książka
W koszyku
Przetłumaczona na język polski książka wprowadza zagadnienia związane z wychowaniem słuchowym oraz opisuje metodę audytywno-werbalną zastosowaną w węgierskich szkołach. Ta koncepcja została opracowana na bazie doświadczeń uznanych surdopedagogów. Wywodzi się z metod oralnych, a oparta jest na zasadzie pełnego wykorzystania resztek słuchu.
Niewątpliwą zaletą tej książki jest jej praktyczny charakter. Szczegółowy opis typów lekcji języka ojczystego i metody praktycznego działania w nowym zastosowaniu stanowią o wartości metodycznej treści publikacji dla praktyki surdopedagogicznej.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 83 524 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23 456 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31248 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 441 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Hallás - beszéd nevelés 1990
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 208-[211].
Uwaga dotycząca finansowania
Tytuł dotowany przez Ministra Edukacji Narodowej.
Uwaga dotycząca języka
Podstawą tłumaczenia na język polski była książka wydana w jężyku niemieckim: Hör - Sprach - Erziehung für hörgeschadigte Kinder. Ein Modell aus Ungarn.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej