146405
Książka
W koszyku
Teoretyczne i praktyczne wskazówki dotyczące realizacji pracy nowej szkoły (w odróżnieniu od szkoły tradycyjnej). Miejsce i rola ucznia oraz nauczyciela. Wymagane umiejętności, szczególnie w odniesieniu do uczniów, dla których w specjalnych załącznikach przygotowano praktyczne ćwiczenia i okoliczności wspomagające rozpoznawanie własnego stylu uczenia, rodzaju inteligencji, preferencji sensorycznych. Opisano etapy uczenia się, rozwijanie kreatywności, inteligencji, komunikowania się. Omówiono projektowanie pracy szkoły, programy, ocenianie, integrację przedmiotową, procedurę wdrożeń. Osobny rozdział poświęcono zagadnieniu osobistego rozwoju nauczyciela.
Status dostępności:
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35672 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 630 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 344.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej