146405
Książka
W koszyku
Opracowanie zawiera charakterystykę procesu czytania i pisania w aspekcie psycholingwistycznym i funkcjonalnym. Porusza kwestię indywidualnych różnic w przetwarzaniu informacji, które mają wpływ na uczenie się przez dziecko czytania i pisania. Opisuje szczegółowo trudności, z jakimi borykają się dzieci, przyswajając sobie obydwie te umiejętności, oraz oraz metody diagnozowania występujących zaburzeń. Ostatni rozdział natomiast w całości poświęcony jest problematyce terapeutycznej - organizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz programom wykorzystywanym w ramach terapii.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 630 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 91 629 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 640 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 183-186.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej