146405
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Za pojęciem „nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem „uniwersum totalnego monitora” i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie „nowej audiowizualności”. Publikacja składa się z czterech części poświęconych kulturze audiowizualnej, sztuce, nowym mediom oraz kinu i telewizji.
Status dostępności:
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38542, 44 222 (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej