146405
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41993 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliogr. przy pracach.
Spis treści: Cz.1. Rodzina wyznacznikiem modyfikacji postaw wobec problemów osób niepełnosprawnych w wyrównywaniu ich szans społecznych. Doświadczenia rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w procesie wczesnej interwencji. Rola postaw rodzicielskich w rozwoju mowy dziecka z dyslalią. Życiowe konsekwencje nadopiekuńczej postawy rodziców dziecka niepełnosprawnego intelektualnie w stopniu lekkim. Objawy zachowań agresywnych u młodzieży niepełnosprawnej odbiciem postaw i więzi uczuciowych w rodzinie.
Cz. 2. Rodzina jako środowisko uspołecznienia jednostki niepełnosprawnej. Kompetencje społeczne a poczucie kontroli młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. Samodzielność osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną i jej uwarunkowania rodzinne. Funkcjonowanie społeczne społeczne osoby niepełnosprawnej z uwzględnieniem osób z wrodzoną łamliwością kości.
Cz.3. Różnorodne formy działań środowiska społecznego w dostosowaniu się do potrzeb i możliwości jednostki niepełnosprawnej. O roli sztuki w życiu osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie osób z niepełnosprawnością-mity i stereotypy. Wsparcie dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi. Zarządzanie jakością w domach pomocy społecznej. Edukacja społeczna o końcu życia. Od zajęć dla wolontariuszy do kampanii społeczno-edukacyjnej: Hospicjum to też życie". Edukacja ekologiczna dzieci niepełnosprawnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej