146405
Książka
W koszyku
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społecznokulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wczesnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 710 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111 699 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 103 115 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41042 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 991 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony [265]-298.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej