146405
Książka
W koszyku
Materiały, które stanowią zawartość niniejszej książki, zostały opracowane na podstawie doświadczeń zdobytych bezpośrednio podczas pracy z dziećmi głębiej upośledzonymi umysłowo. Do ich znacznego wzbogacenia przyczyniły się liczne kontakty i wymiana doświadczeń z nauczycielami różnych szkół życia.
Omówione na początku sposoby poznawania dziecka i jego środowiska uzupełniono zamieszczonymi w aneksach arkuszami obserwacji pedagogicznych, kwestionariuszami opinii psychologa, wstępnej charakterystyki ucznia sporządzonej przez nauczyciela i wywiadu środowiskowego. Podstawowym celem tej części książki jest pomoc nauczycielowi w ustaleniu właściwej diagnozy i odpowiednim zaprogramowaniu rewalidacji. W pozostałych rozdziałach zostały omówione formy i metody pracy w szkole życia, sposoby realizacji programu nauczania poszczególnych przedmiotów, uzupełnione rocznymi rozkładami materiału nauczania dla I, II i III stopnia trudności, wskazującymi, jak rozwiązywać zadania programowe metodami całościowymi, przykładowe konspekty lekcji oraz uwagi o środkach dydaktycznych.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00034038 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24 292 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33039 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 526 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 291-[292].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej