146405
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzania badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
Podręcznik ten, napisany żywym, ciekawym i dostępnym językiem, powstał z myślą o studentach socjologii i nauk pokrewnych, o osobach profesjonalnie zajmujących się środkami masowego przekazu oraz o wszystkich, których mass media interesują jako zjawisko kulturowe i socjologiczne.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 91 778 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 578 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Mass media : kluczowe pojęcia
Uwaga ogólna
Na okładce podtytuł: Kluczowe pojęcia
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 247-248.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej