147010
Książka
W koszyku
Autorka omawia przyczyny małej efektywności edukacji matematycznej dzieci z wadą słuchu. Do najważniejszych przyczyn zalicza rozbieżność między rzeczywistym zakresem kompetencji intelektualnych dzieci a wymaganiami im stawianymi i sposobami ich kształcenia. Stwierdza, że początkiem działań naprawczych jest trafna diagnoza dziecięcych kompetencji potrzebnych do uczenia się matematyki, dlatego rdzeń książki stanowią metody diagnozowania, opracowane w formie scenariuszy.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93 649 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 805 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 455 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 145-[147].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka adresowana do pedagogów specjalnych, studentów surdopedagogiki, pedagogów zajmujących sie rozwojem i edukacją dzieci z poważnymi wadami słuchu oraz rodziców tych dzieci.
Uwaga dotycząca finansowania
Tytuł dotowany przez Ministra Edukacji Narodowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej