146405
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Publikacja pomocnicza dla nauczycieli, pedagogów oraz studentów przygotowujących się do pracy z dziećmi. Omówienie pedagogicznych i psychologicznych aspektów czytania poprzedza przegląd stosowanych w praktyce metod nauczania dzieci, uwzględniający podstawy teoretyczne oraz implikacje praktyczne każdego sposobu, ukierunkowujący postępowanie nauczycieli, a także rodziców. Książka jest wzbogacona wnioskami z praktyki pedagogicznej oraz z badań, ułatwiającymi wyeliminowanie działań przypadkowych w edukacji przedszkolnej. Autorka akcentuje potrzebę nowego, coraz powszechniejszego dziś podejścia do uczenia dzieci czytania. Chodzi o traktowanie tej umiejętności jako związanej z przypisanym każdemu dziecku kodem, co wyznacza rolę nauczyciela: stworzenie warunków do rozwijania umiejętności kodowania i dekodowania znaczeń z uwzględnieniem indywidualnej drogi każdego dziecka, a więc pozwolenie na wybranie sposobu uczenia się. Odrębny rozdział poświęcono omówieniu rozwoju mowy - artykulacji.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 00039343
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24 974, 24 746 (2 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32999 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.09.2024)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 534, 31 068, 30 740 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 147-150.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej