146405
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Autorka, korzystając z własnego terapeutycznego i edukacyjnego doświadczenia, zanalizowała i usystematyzowała dotychczasową wiedzę z zakresu pracy korekcyjno-kompensacyjnej z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu. Proponuje konkretne metody reedukacji, szczegółowo omawia metody usuwania nieprawidłowości, podaje rodzaje i przykłady ćwiczeń oraz modele konspektów zajęć.
Jako skuteczną pomoc w nauce czytania poleca m.in. różne formy treningowe czytania na czas, co nie tylko mobilizuje dziecko do pracy, ale także ukazuje bezpośrednio uzyskany postęp w czytaniu. Odrzuca tradycyjne sposoby poprawiania błędów w szkole, proponuje inne, psychologicznie uzasadnione, a wśród nich formy nieliterowe, które można wykorzystać nie tylko do korygowania błędów, ale także do zapobiegania im.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 84 651 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 535, 30 543, 31 809, 36 468 (4 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie redakcyjnej błędnie podany ISBN.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 245-248
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej