147010
Książka
W koszyku
Proponowany sposób reedukacji polega na praktycznym poznawaniu przez dzieci różnorodnych wyrazów uporządkowanych w 18 zestawach ćwiczeń, które podano (wraz ze wskazówkami dla reedukatora) w cz. 2. W cz. 1 omówiono metodę przeznaczoną do stosowania w pracy z dziećmi, które w ogóle nie czytają lub które opanowały technikę czytania i pisania na niezadowalającym poziomie. Metoda opiera się na analizie sylabowo-głoskowej wyrazów w powiązaniu z ich budową literową. Uczeń poznaje wyrazy stopniowo wg trudności. Czytanie i pisanie ćwiczone są jednocześnie na tym samym materiale słownym przy jednoczesnym uaktywnieniu trzech analizatorów. Metoda opracowana na podstawie doświadczeń w Sanatorium Neuropsychiatrii Dziecięcej w Józefowie k. Otwocka może być przydatna dla reedukatorów, nauczycieli, rodziców i psychologów.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 83 013 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 152, 22 722, 22 602 (3 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31037 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 421, 30 349 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografiana stronie 280.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej