147087
Książka
W koszyku
To książka o: marzeniach o teorii ostatecznej i ich wpływie na teorie nauczania; neurodydaktyce - nowej nadziei dydaktyki; zagrożeniach i perspektywach dydaktyk przedmiotowych.
"Im dłużej zajmuję sie nauczaniem, tym częściej marzy mi się wiarygodna teoria nauczania, tzn. taka, która pozwala na przewidywanie zabiegów edukacyjnych. Uważam, że takiej teorii ciągle nie ma. Dlaczego? Czy kiedyś powstanie? Jaka powinna być? Teoria nauczania i uczenia się - mająca być z założenia fundamentem i drogowskazem wszelkich dydaktyk przedmiotowych - została usytuowana na złączu nauk ścisłych i humanistycznych. Ze względu na znikomą przydatność praktyczną oraz nadmierne upolitycznienie jej wartość w ostatnich latach uległa dewaluacji w ocenie nauczycieli i metodyków przedmiotowych. Stała się jedną z niespełnionych iluzji minionej epoki." [Autor]
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 00001935
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 85 618 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23 440 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 464 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej