146405
Książka
W koszyku
Recenzowaną pozycję pojmuję jako fundamentalną dla procesu budowania profesjonalnej tożsamości psychologa szkolnego. Proces ten sytuują Autorki w rozległym kontekście teoretycznym, który wyznacza ramy dla wyzwań, przed jakimi staje psycholog szkolny oraz określa niezbędne kompetencje i umiejętności, dzięki którym może on sprostać tym wyzwaniom. Odnosi się także do płaszczyzn, możliwości i - niestety - ograniczeń współpracy z instytucjami pozaszkolnymi (...). Przewiduję, że książka znajdzie licznych odbiorców zarówno w gronie akademickim, jak i wśród psychologów szkolnych. Ma wielkie szanse stać się dla zainteresowanych źródłem inspiracji środowiskowotwórczych, dostarczycielem heurystyk postępowania zawodowego. Gratuluję Redaktorom tomu koncepcji tej pracy oraz skompletowania kompetentnego Zespołu. Słowa uznania należą się Autorom opracowań za poziom merytoryczny oraz piękny język, w jakim napisane są wszystkie - bez wyjątku - dysertacje. [dr hab. Dorota Turska, prof. Instytutu Psychologii UMCS w Lublinie]
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102 084 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 99 069 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 853, 34 553 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej