147058
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 126)
Autor ukazał, że edukacja integracyjna nie jest czynnikiem dynamizującym rozwój dziecka niepełnosprawnego, nie sprzyja bowiem redukcji narastającego w nim lęku ani osiągnięciu korzystnej pozycji w strukturze klasy, zwiększa natomiast koszty emocjonalne. Efekty edukacji integracyjnej inaczej oceniają nauczyciele prowadzący i wspomagający, a inaczej rodzice. Każda z tych grup wiąże odmienne oczekiwania z tą formą kształcenia. Edukacja integracyjna rzeczywiście „woła o pomoc” profesjonalistów. Praca znajdzie zapewne wielu czytelników. Jest skierowana do specjalistów zajmujących się rehabilitacją i kształceniem osób niepełnosprawnych, pedagogów specjalnych, a także licznej grupy studentów psychologii i pedagogiki oraz rodziców niepełnosprawnych dzieci. Stanowi znaczącą pozycję książkową na temat psychologicznych i pedagogicznych aspektów kształcenia integracyjnego.
Status dostępności:
Bochnia wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 502 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.12.2024)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 223-238.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej