146405
Książka
W koszyku
Podjęte przez autorów publikacji wątki łączy jeden kluczowy problem: rozwijanie zdolności uczenia się w kulturze klasy szkolnej. Tom wyraźnie dzieli się na dwie części. Pierwszą z nich stanowią konteksty, a w nich dwa wątki - nauczyciel i uczeń w kulturze uczenia się oraz myślenie o „uczeniu uczenia”. W drugiej części autorzy poruszają różne wątki. Wszystkie kwestie koncentrują się wokół osi o możliwościach i problemach samoregulowanego uczenia. Książka zatem rozwija wątek zdolności uczenia się, pokazując różne odsłony myślenia o uczeniu się.
Status dostępności:
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 840 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej