146405
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Szkołą)
Konieczność konkurowania o ucznia sprawia, że szkołom coraz bardziej zależy nie tylko na wysokim poziomie świadczonych usług, ale również na podejmowaniu profesjonalnych działań promocyjnych. Osoby odpowiedzialne za promocję szkoły poszukują odpowiedzi na pytania, jak najefektywniej przygotować i realizować wytyczone cele, czyli jak: rozplanować działania, dokonać podziału zadań, wybrać i przygotować narzędzia promocju, kształtować treść i formę graficzną przekazu promocyjnego, określić skuteczność tych działań, poszukiwać zewnętrznych partnerów. Odpowiedzi na te pytania znajdą w niniejszej publikacji zawierającej rozdziały poświęcone podstawom promocji szkoły, kształtowaniu działań promocyjnych oraz współpracy jako formy budowania przewagi konkurencyjnej. Część teoretyczna książki wzbogacona jest opisami przykładów aktywności promocyjnej szkół, które dbają o swój wizerunek w środowisku lokalnym.
Status dostępności:
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 793 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 171-172.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej