147029
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 449)
Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki edukacji dzieci najmłodszych, tj. w wieku przedszkolnym. Obejmuje przemiany statusu pedagogiki przedszkolnej, jej podstawy metodologiczne, język, cele, podstawowe strategie edukacyjne. Jest to całościowe ujęcie tej subdyscypliny w jej aspekcie teoretycznym, przedstawiające jej nowy paradygmat ? pedagogikę emancypacyjną ? który powinien, zdaniem Autorki, znajdować się u podstaw edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ma charakter interdyscyplinarny; zawiera rozważania z zakresu pedagogiki, ale także filozofii, socjologii, psychologii, literatury czy malarstwa.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97 849 (1 egz.)
Tarnowska Szkoła Wyższa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TSW 2 453, TSW 2 450, TSW 2 452, TSW 2 449, TSW 2 451 (5 egz.)
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 97 542 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 847, 33 567 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
ISSN 0239-6025 odnosi się do poprzedniego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 391-400.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej