146406
Książka
W koszyku
Tradycyjne narzędzia kontroli i oceny wiedzy i umiejętności uczniów charakteryzują się wieloma niedogodnościami i uchybieniami. Stąd trwają poszukiwania narzędzi pomiaru, które byłyby ekonomiczne, tzn. umożliwiały jednoczesne sprawdzenie wiedzy dużej liczby uczniów w możliwie krótkim czasie; wykazywałyby oprócz zakresu również jakość nabywanych przez uczniów wiadomości, umiejętności i nawyków. Coraz powszechniej uważa się, że wśród narzędzi pomiaru, które odpowiadają powyższym wymaganiom, wyróżnić można odpowiednio skonstruowane testy dydaktyczne. Publikacja prezentuje procedury związane z konstruowaniem takiego testu, opartego na precyzyjnych zasadach związanych zarówno z tworzeniem jego konceptualnych podstaw, jak i techniczną stroną konstruowania tak, by test podlegał ewaluacji obiektywności, rzetelności i trafności przy wykorzystaniu aparatu pojęciowego statystyki.
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96 468 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 791 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 209-220.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej