147102
Książka
W koszyku
Praca, proponowana jako skrypt dla studentów pedagogiki, może stanowić wartościowe wzbogacenie kanonu literatury obowiązującej w trakcie studiów. W miejsce instrumentalnych rozwiązań metodycznych, które wyczerpały swoją przydatność pedagogiczną, Autorka proponuje ogląd rozwoju dziecka i projektowanie jego wspierania z odwołaniem do teorii psychologicznej Howarda Gardnera. Co więcej, teoria inteligencji wielorakich implikuje w sposób szczególnie wyrazisty odejście od wąsko intelektualnego ujmowania rozwoju dziecka na rzecz wielostronnej i wieloaspektowej jego analizy z poszukiwaniem różnorodnych obszarów mogących stanowić jego "specjalność" rozwojową. (...) Z tego powodu książka dobrze wpisuje się w nurt holistycznego traktowania dziecka, które postrzegane jest jako niepowtarzalny, unikatowy podmiot oddziaływań pedagogicznych. [dr hab. Dorota Klus-Stańska, prof. UG]
Status dostępności:
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 7 443 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 729 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 63-[64].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej