146961
Książka
W koszyku
Kierując się tymi założeniami, autorzy poszczególnych tekstów wskazują między innymi na kulturowe i poznawcze konteksty pedagogiki wczesnoszkolnej, która powracając do korzeni, do paradygmatów wczesnej edukacji dziecka, do nieobecnych dyskursów powinna reorganizować pracę pedagogiczną z dzieckiem w młodszym wieku szkolnym, interpretowaną w kategoriach pomocy w rozwoju, pomocy wzajemnej oraz kształcenia dla rozwoju.
Status dostępności:
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41948 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego
Uwaga dotycząca języka
Część tekstu w języku słowackim. Streszczenie w języku angielskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej